vrijdag 25 september 2015

Bøn - Bea

Soms lêze je in gedicht dat sá moai is, dat je it mei elk diele wolle. Om 't net elk it (Nij)Noarsk machtich is, ha ik it oerset.

Bøn

Kom stilla, kom einsemd,
kom stilla, kom einsemd.
Gøym meg i din favn
og lat min tanke klårleik finna.
Mitt hjatre blør av ukjent svar,
av alt på jord,
Kva er det du vil vinna?
Kom stilla.

Kom stilla, kom einsemd,
kom stilla, kom einsemd.
Gjev meg din milde dåp
så kvar ein nervelstreng
ljødlaust kan dirre.
Gjev meg ei von,
ein framtidsdraum,
og ikkje augo ut i tomrom stirre.
Kom stilla.

(Ludvig Søfting)

Bea

Kom stillens, kom iensumens,
kom stillens, kom iensumens.
Bergje my yn dyn skerte
En lit myn tinzen klearens fine.
Sykjend om antwurd bliedt my it herte
Fan alles op ierde
Wat winst is dinent?
Kom stillens.

Kom stillens, kom iensumens,
Kom stillens, kom iensumens.
Jou my dyn mylde doop
Sa dat eltse senuw
lûdleas my trillet.
Jou my de hope,
in takomstdream,
En myn each stoarret net yn legens fersille
Kom stillens.

(Martsje de Jong)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten